BONJOUR tout le monde ! HELLO everybody!

« Older   Newer »
 
  Share  
.
  1. JMO DAILY NEWS
        +1   -1
     
    .

    User deleted


    Bonjour tout le monde !
    Je suis nouvelle sur le forum, je m'appelle Julie, j'ai 18 ans et je suis une IMMENSE fan de Jennifer et Once Upon A Time... et Captain Swan ^_^
    Je gère moi aussi une page facebook sur Jennifer Morrison (Jennifer Morrison DAILY NEWS).
    A part OUAT et Jennifer, je suis également une très grande fan du beau Colin O'Donoghue ♥, de JoAnna Garcia, Ashley Greene et Shy'm (une chanteuse française, pour ceux qui ne connaissent pas).

    Voilà, je ne suis pas douée pour les longues présentations, donc je m'arrêterais là ^_^ lol

    PS : très beau Forum !! ♥
    Et j'avais un premier compte sur le forum dont je ne me sert plus du tout. En fait je ne m'en suis jamais vraiment servis, et je ne me souvenait même plus que je l'avais. Quelqu'un saurait comment le supprimer ? Merci d'avance :)

    ----------------------

    Hi everybody!
    I'm new on the forum, my name is Julie, I'm 18 years old and I am a HUGE fan of Jennifer and Once Upon A Time... and Captain Swan ^_^
    I also have a facebook page about Jennifer Morrison (Jennifer Morrison DAILY NEWS).
    Apart from OUAT and Jennifer, I'm also a very big fan of the handsome Colin O'Donoghue ♥, JoAnna Garcia, Ashley Greene and Shy'm (a french singer, for those who don't know).

    Voila, I'm not really good for long presentations, so I will stop there ^_^ lol

    PS: very wonderful Forum!! ♥
    And I had another account on the forum but I don't use it at all anymore. Actually, I never really used it, and I didn't even remember I had it. Someone knows how delete it? Thanks in advance :)



    ----
    J'ai essayé de traduire en anglais, comme je sais que tout le monde n'est pas français sur le forum. J'espère que je ne fais pas trop de fautes, je suis meilleure en français lol

    I tried to translate in English, because I know everyone is not from France on the forum. I hope I don't make too much mistakes, I'm best in French lol
     
    Top
    .
  2. tiuchis
        +1   -1
     
    .

    User deleted


    Welcome!! Enjoy the forum!!, u are gonna like it!!! I also love Captainswan
     
    Top
    .
  3. JMO DAILY NEWS
        +1   -1
     
    .

    User deleted


    QUOTE (tiuchis @ 20/2/2014, 20:19) 
    Welcome!! Enjoy the forum!!, u are gonna like it!!! I also love Captainswan

    Thank you! ^_^
     
    Top
    .
  4. MVitto
        +1   -1
     
    .

    User deleted


    Hello Julie welcome heeeere :D
     
    Top
    .
  5. aurore
        +1   -1
     
    .

    User deleted


    Bienvenue sur le forum Julie :ciao:
     
    Top
    .
  6. JMO DAILY NEWS
        +1   -1
     
    .

    User deleted


    QUOTE (MVitto @ 20/2/2014, 20:52) 
    Hello Julie welcome heeeere :D

    Thanks!! ^_^

    QUOTE (aurore @ 20/2/2014, 21:07) 
    Bienvenue sur le forum Julie :ciao:

    Merci ^_^
     
    Top
    .
  7. Aleki77
        +1   -1
     
    .

    User deleted


    Hello Julie! Welcome here! :D

    If you want delete an account you could send me a PM with the account you want delete ... and I'll do it ... or in a year not using that account is going to delete automatically :D
     
    Top
    .
  8. JMO DAILY NEWS
        +1   -1
     
    .

    User deleted


    QUOTE (Aleki77 @ 23/2/2014, 10:07) 
    Hello Julie! Welcome here! :D

    If you want delete an account you could send me a PM with the account you want delete ... and I'll do it ... or in a year not using that account is going to delete automatically :D

    Ok, thanks for the answer :)
    I have to found the link of my old profile, but if I can't I will just wait a year ;) Thank you!
     
    Top
    .
7 replies since 20/2/2014, 13:44   169 views
  Share  
.